Leveren, ruilen & retourneren

Levering

BadkamerMaximaal bezorgt alle bestellingen gratis (vanaf € 100,-) met eigen bezorgers. Bestellingen worden, uitzonderingen daargelaten, bezorgd binnen 1 tot 3 werkdagen, mits voorradig.
Kleinere pakketten worden met Postnl of DHL verstuurd.

14 dagen bedenktermijn

Nadat je bestelling is bezorgd heb je nog 14 dagen de tijd om je te bezinnen op je nieuwe aankoop. Binnen deze termijn heb je het volste recht het product te retourneren (zie stappenplan retouren)

Stappenplan retouren

Wil je een product retourneren? Dan vragen we je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen we je retour zo spoedig mogelijk afhandelen en heb je zo snel mogelijk je geld of een nieuw product.

    Stap 1: Meld je retour zo spoedig mogelijk via de mail ([email protected]) met de reden waarom je het retour wil sturen.

    Stap 2: Hierna ontvang je een akkoord voor retournering. Stuur het nu retour naar onderstaand adres:

                                    BadkamerMaximaal

                                    Neon 15M

                                    4751 XA Oud Gastel

               Wil je dat we het product terughalen? Dat kan. Meld het in de mail. De vrachtkosten zijn € 55,-

    Stap 3: Stuur een mail dat het product is verstuurd met je bankgegevens.
                Zodra we het product hebben ontvangen en gecontroleerd maken
                we het geld naar je over. Dit zal uiterlijk binnen 14 dagen plaatsvinden.

 

Uitzonderingen

 Er zijn uitzonderingen op retouren:

    >Beschadigde producten die niet binnen 24 uur na bezorging zijn gemeld.

    >Producten waarvan de verpakking totaal is vernield zodat het voor ons onverkoopbaar wordt.

    >Producten die gemonteerd zijn geweest dan wel zijn gebruikt.

    >Producten die uit een outlet zijn verkocht.

 

               Neem contact met ons op als je twijfelt of je product retour mag.

 

Garantie

Op al onze producten geven we 5 jaar garantie. Deze uitzonderlijk lange termijn durven we aan omdat we in de kwaliteit van onze producten geloven. Twijfelt u daaraan, bezoek dan vrijblijvend onze showroom! We dagen je uit. Maar omdat ons uitgangspunt is jou zoveel mogelijk service te verlenen zullen we natuurlijk ook na de garantieperiode proberen je probleem op te lossen.

Service melding

Heeft u een product met schade of wilt u een garantie melden. Scroll dan naar de onderkant van onze website www.badkamermaximaal.nl en klik op Service aanvraag. Vul hier alles zo nauwkeurig mogelijk in dan kunnen we het zo snel mogelijk voor u beoordelen en oplossen.