Wie zijn we en waar staan we voor?

 

Specialisten aan het werk

Starten vanaf de basis, productkennis, specialisme, klant-is-koning-mentaliteit. Bieden waar de klant om vraagt. Allemaal woorden en zinnen die door de jaren heen bij de detaillist zijn vervaagd en die we willen herstellen. Dat kunnen we enkel door met specialisten te werken. Mensen die hart voor hun "zaak" hebben. Mensen die weten waar ze het over hebben. Mensen voor mensen dus!  

In 2011 begonnen als groothandel/importeur en enkel leverend aan de detaillist/winkelier. In 2013 zijn we overgeschakeld. Rechtstreeks aan de consument leveren om daarmee onze idealogie uit te dragen. De idealogie om mooie producten voor een mooie prijs te leveren. Geen uit de kluiten gewassen winstmarges, geen blablabla-verhalen. Daarom groeien we zo hard. Gewoon: Omdat we zijn wie we zijn, omdat we staan waar we voor staan.....Wij zijn BadkamerMaximaal!!




"Waarom zo goedkoop?" Een vraag die we regelmatig krijgen toegespeeld van groothandels, detaillisten en soms een enkele consument.
"Waarom niet?" is dan ons meest simpele antwoord. Wij realiseren ons dat we als bedrijf zijnde in deze tijd geen torenhoge marges kunnen en mogen aanhouden. En waarom zouden we ook? Onze filosofie is dat iedereen recht heeft op een mooi bad of badmeubel. Als iedereen dan zijn steentje daarin bijdraagt hoeven wij onze prijzen niet te verhogen. Een mooie gedachte die bijdraagt aan de uitvoering van onze cultuur. Vanzelfsprekend altijd met een hoge klantgerichtheid, vooruit- en meedenkend, vriendelijk, trots en behulpzaam. Simpele woorden die enorm belangrijk blijken te zijn. Dit beschrijft wie we zijn en wie we willen zijn. Wij zijn mensen! Mensen met een eigen mening! Een onderbouwde mening. We weten waar we voor gaan. We zijn gewoon....gewoon onszelf.

Onze cultuur

Together as one!

 

Toekomstvisie

"De toekomst, die moet je niet voorspellen, maar mogelijk maken"

                                                                           Vincent van Gogh 1853-1890

 

Typerender dan deze spreuk van onze geliefde impressionistische schilder kunnen we ons bedrijf niet omschrijven. Wat willen we mogelijk maken?

Duidelijkheid. We streven naar meer fysieke winkels verspreid over het land. We streven naar duidelijke, overzichtelijke webwinkels. We streven naar....naar....

Wat brengt het ons? God knows.....en wij!